Training Social Media


Datum en tijd
12 maart 2013 15:00 tot 20:00
Locatie
Breevoort, Slaagseweg 4 in Hoogland/Amersfoort,
Termijn
5 maart 2013 (de uiterste aanmelddatum)
Laatste mogelijkheid tot restitutie is één week voorafgaand aan de bijeenkomst
Bijdrage
Leden* € 214,20 excl. BTW
Niet leden € 428,40 excl. BTW
* Leden zijn volwaardig, aspirant of erelid
PE-punten
4
Toegankelijkheid
Deze activiteit is voor iedereen toegankelijk
 
Dhr. ing. P.J.G. (Piet) Janmaat
Tuinbouwontwikkelingsmaatschappij (TOM)
 
Dhr. N.G. (Coen) Knook ab
De Dijken agrarische diensten
 
Dhr. ing. C.A.A. (Kees) Ligthart ab
ABAB Accountants en Adviseurs
Mevr. ing. W.M.G. (Helma) van Rozendaal-Kaathoven ab
ABAB Accountants-Belastingadviseurs-Juristen
 
Dhr. ing. P. (Peter) Smulders ab
Free Launch Projectmanagement vof; HortiCoach vof
 
Dhr. ing. A.J. (Albert) Albers ab
Countus accountants + adviseurs
 
Dhr. A.C.M. (Arno) Kroese
Maatschap Westelijke Accountantskantoren Roosendaal
Dhr. A.J.M. (Ad) Merks
MERLA Agribusiness B.V.
 
Dhr. ing. E.J.M. (Erik) Zandbelt ab
Countus accountants + adviseurs
 
Mevr. G.E. (Truke) Zeinstra
Truke Zeinstra, Mediation, Training en Coaching
 
Dhr. ing. J.J.P.M. (Jeroen) van Zuylen
ABAB Accountants en Adviseurs
De kaart wordt geladen…

Workshop Social Media

Twitterende boeren, kippen op Facebook en studiegroepen via Linkedin; ook in de agrarisch sector zijn de sociale media niet meer weg te denken. De aankomende generatie ondernemers is opgegroeid met deze communicatiemiddelen en ook als adviseur is kennis over social media onontbeerlijk.

We beginnen de workshop met een overzicht van de belangrijkste social media, toegespitst op de activiteit binnen de agrarische sector. Er wordt flink gediscussieerd, vermarkt en verbonden op internet. Weet jij al wat er allemaal speelt? Mirjam Hommes (Mirages communicatie / communicatie vab) vertelt je er meer over.

Jan Robben over smaakaardbeien en social media
Aardbeienteler en smaakambassadeur Jan Robben is zeer actief op social media. Hij blogt, twittert en zit op Linkedin. Hij vertelt ons over zijn ervaringen. Hoe heeft het gebruik van deze nieuwe media hem geholpen met zijn bedrijfsdoelen, zijn werkplezier en de continuïteit van zijn bedrijf? Wat werkt wel en wat juist niet? Wat verwacht hij van zijn adviseur op dit gebied?

 

Zelf aan de slag
In het laatste gedeelte van de workshop maken we een begin met een social media strategie. Wil je jezelf profileren als kwaliteitsadviseur of wil je een ondernemer helpen met het vermarkten van zijn product? Gaat het je om leren van andermans ervaringen of het opbouwen van een netwerk? Het kan allemaal met social media. Maar een plan is daarbij wel handig.

Afhankelijk van je doelen en doelgroep kun je daarna kiezen voor één of meer social media platforms. Je krijgt tips voor het invullen of verbeteren van je profiel, het krijgen van (meer) volgers en het verdere gebruik. Neem je laptop, tablet of smartphone mee zodat je direct kunt beginnen!

Een week voor de workshop maken we alvast een inventarisatie van de onderwerpen die jullie in dit gedeelte aan bod willen laten komen.

 

 

Programma:

15:00   Ontvangst
15:30   Mirjam Hommes: Social media gebruik in de agrarische sector
16:15   Jan Robben: Smaakaardbeien in de social media
16:45   Vragenronde Jan Robben
17:15   Korte pauze
17:30   Social media strategisch benaderd - zelf aan de slag o.l.v. Mirjam Hommes
19:00   Afsluiting en buffet     

Download de uitnodiging hieronder!

 


Links:

www.aardbeienacademie.nl

Blog Jan Robben

Volg Jan Robben op twitter

www.mirages.nl

Linkedin profiel Mirjam Hommes

Volg de vab op twitter

Downloads


Bekijk alle activiteiten in de rubriek: